السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Semua anak Adam melakukan kesalahan. Sebaik-baik yang melakukan kesalahan itu ialah mereka yang bertaubat. (hadith riwayat At-Tirmizi dan Ibn Majah)

30 June 2009

Permaisuri Sehari Bumbun

Assalamualaikum..

Tanggal 28 Jun 2009, rumah NO 1B Kampung Bumbun, Segamat menjadi tumpuan ramai apabila hak tanggungjawab salah seorang penghuni rumah tersebut, Salihah Bt Khidzir yang pada mulanya dimiliki penuh oleh abahnya Khidzir Bin Talib dipindahkan pemilikannya kepada Firdaus Bin Mahadzir dengan satu akad dan persetujuan oleh kedua-dua belah pihak.

Berikut disertakan foto-foto pada hari tersebut, selamat menonton!


Selamat Pengantin Baru Kaklong!

Aik, siapa yang nak kahwin ni..!!?? Abah, dah minta izin mak ke belum?!

coming soon... tapi ada 2 orang lagi, tak boleh langkah bendul.

 

ramai jugak!


malu tapi mahu..

Makan tisu je ke, hehe..

Keluarga besar yang semakin membesar.

Siapa yang dapat pandang kamera tu memang hebat la, sebab banyak sangat orang ambil gambar waktu ni, maklum la...

Inilah dia orang besar Segamat kita, mesra rakyat, heh...

Sudah sudah la tu..

Slot yang ditunggu-tunggu oleh kanak-kanak ribena..

Rehat sebentar bersama orang kuat, banyak berjasa tu...

Kerusi satu lagi masih kosong...


Ya Allah Ya Tuhan kami, Engkaulah yang Maha Agung yang telah mencipta qadha' dan qadar ini. Kami pohon restu dan keredhaanMu, jadikanlah ikatan ini selamanya diberkati olehMu agar sentiasa dilimpahi dengan keimanan dan kasih sayang. Peliharalah ia semoga ianya akan berkekalan dengan rahmatMu.

Ameen Ya Rabbal 'Alameen..


Wallahu A'lam. Wassalam.




5 comments:

.:sin_bad:. said...

ingatkan tadi rumah yg pindah hak milik.. salah baca plak.. hehe~!
pepehal pun, selamat pengantin baru kpd kak saliha.. tahniah kpd enta~! (sbb jd org kuat..)

+akufobia+ said...

siapa yang kuat sebenarnya?ngaa.ana ingatkan orang yang sebelah nta,amin.ngaa.ke memang nta kuat?kuat apa ek?kuat main bola kot?kuat makan?kuat..haha.

YamaShita KaiTo said...

hoho~ amin...pekh~ nta bila nak jadik abang ana nie? haha~

Al-Bumbuni said...

orang kuat tu bkn ana la..
akufobia btol da tu,haha..
>yamashita..tggu akak enta la,huh

aBduLmUhaimin said...

waa~
org kuat kersani.
rindu sme beliau. h0o.
kem slm sme bliau